Nawiązanie w reklamie do bieżących wydarzeń może być kluczem do sukcesu marki

Umiejętność wykorzystania przez markę real-time marketingu, czyli marketingu w czasie rzeczywistym, może się przełożyć na jej sukces. Przykładem może być firma Ikea, która w zabawny sposób odpowiedziała na sprzedaż najdroższego obrazu świata „Salvator Mundi", albo Tesco, które wprowadziło do świątecznej oferty przysmaki dla domowych zwierząt. Real-time marketing pozwala także odpowiednio reagować na kryzysy. Brak reakcji na negatywne komentarze może się zakończyć utratą wizerunku, który trudno będzie odbudować. W ostatnim miesiącu przekonało się o tym kilka marek.

Kolumna24 to serwis z wiadomościami biznesowymi dla każdego. Cały artykuł przeczytasz na stronie Nawiązanie w reklamie do bieżących wydarzeń może być kluczem do sukcesu marki. Ponadto na stronie informacyjnej z wiadomościami regionalnymi każdy czytelnik może za darmo opublikować swoje ogłoszenie lokalne w dowolnej kategorii. Sporo wiadomości publikowanych na portalu informacyjnym Kolumna24 dotyczy także spraw lokalnych, a w szczególności opisywane są najważniejsze wydarzenia w Łasku, Dobroniu i Łodzi...

Trafiłeś na tego blog, ponieważ interesują Cię finanse oraz przedsiębiorczość. Jest to tylko fragment całego artykułu z naszego serwisu partnerskiego.