Nowy koncept marki Volvo w centrum Warszawy

Pierwszy na świecie Downtown Store marki Volvo został właśnie otwarty w ścisłym centrum Warszawy. To nowy koncept salonu samochodowego, połączonego z kawiarnią i centrum kulturalnym, gdzie – obok dobrej kawy i koncertów muzycznych – można też skorzystać z jazdy próbnej i od ręki kupić samochód. Grupą docelową marki są zabiegani, pracujący mieszkańcy Warszawy, którzy często nie mają czasu odwiedzić salonu położonego na obrzeżach miasta.

Kolumna24 to serwis z wiadomościami biznesowymi dla każdego. Cały artykuł przeczytasz na stronie Nowy koncept marki Volvo w centrum Warszawy. Ponadto na stronie informacyjnej z wiadomościami regionalnymi każdy czytelnik może za darmo opublikować swoje ogłoszenie lokalne w dowolnej kategorii. Sporo wiadomości publikowanych na portalu informacyjnym Kolumna24 dotyczy także spraw lokalnych, a w szczególności opisywane są najważniejsze wydarzenia w Łasku, Dobroniu i Łodzi...

Trafiłeś na tego blog, ponieważ interesują Cię finanse oraz przedsiębiorczość. Jest to tylko fragment całego artykułu z naszego serwisu partnerskiego.