Polska Branza Spozywcza Nie Radzi Sobie Z Marketingiem

Firmy z sektora spożywczego nie traktują marketingu jako priorytetu i tną wydatki na promocję – mówi Jakub Bierzyński, dyrektor zarządzający OMD Poland. A to przekłada się na problemy z budowaniem siły marki wśród konsumentów. Jak podkreśla ekspert, branża niewystarczająco wykorzystuje potencjał, jaki dają media społecznościowe. To ogranicza jej możliwość reagowania na kryzysy wizerunkowe.

Kolumna24 to serwis z wiadomościami biznesowymi dla każdego. Cały artykuł przeczytasz na stronie Polska Branza Spozywcza Nie Radzi Sobie Z Marketingiem. Ponadto na stronie informacyjnej z wiadomościami regionalnymi każdy czytelnik może za darmo opublikować swoje ogłoszenie lokalne w dowolnej kategorii. Sporo wiadomości publikowanych na portalu informacyjnym Kolumna24 dotyczy także spraw lokalnych, a w szczególności opisywane są najważniejsze wydarzenia w Łasku, Dobroniu i Łodzi...

Trafiłeś na tego blog, ponieważ interesują Cię finanse oraz przedsiębiorczość. Jest to tylko fragment całego artykułu z naszego serwisu partnerskiego.