Portale coraz czesciej ograniczaja dostep do tresci uzytkownikom programow blokujacych reklamy

Najważniejszym trendem w reklamie online jest reklama wideo, natomiast coraz większe znaczenie ma dla rynku także reklama na urządzenia mobilne. W Polsce już 30 proc. całego ruchu w Internecie pochodzi z urządzeń mobilnych. Coraz większą popularność zyskuje jednak oprogramowanie blokujące reklamy. Tego typu programy występują głównie jako rozszerzenia do przeglądarek i są zainstalowane już na ponad 600 mln urządzeń na całym świecie. Zarabiające na reklamach portale coraz częściej decydują się na blokowanie swoich treści użytkownikom takich programów.

Kolumna24 to serwis z wiadomościami biznesowymi dla każdego. Cały artykuł przeczytasz na stronie Portale coraz czesciej ograniczaja dostep do tresci uzytkownikom programow blokujacych reklamy. Ponadto na stronie informacyjnej z wiadomościami regionalnymi każdy czytelnik może za darmo opublikować swoje ogłoszenie lokalne w dowolnej kategorii. Sporo wiadomości publikowanych na portalu informacyjnym Kolumna24 dotyczy także spraw lokalnych, a w szczególności opisywane są najważniejsze wydarzenia w Łasku, Dobroniu i Łodzi...

Trafiłeś na tego blog, ponieważ interesują Cię finanse oraz przedsiębiorczość. Jest to tylko fragment całego artykułu z naszego serwisu partnerskiego.